A. Hofstede (EYEformation)

Hoe bereikt de oogzorg de consument?

De consument verandert, de economie verandert en de oogzorg? Die moet mee veranderen.
Ongeveer 60% van de contactlensdragers zoekt informatie over contactlenzen en daaraan gerelateerde problemen op via internet. Deze horen in de stoel van de oogzorgspecialist te komen en niet bij webshops, drogisterijen of branchevreemde kanalen.
Hoe kun je als ondernemer of oogzorgspecialist opvallen tussen al het mediageweld? Wat is de kracht van samenwerken?
In deze presentatie wordt de bezoeker meegenomen in de wereld van online, offline en marketing.
De denkwijze van de online bedrijven, de mogelijke bedreigingen en kansen worden besproken. 
Er wordt contact gezocht met het publiek en ik zal vragen beantwoorden. Door samen te denken wordt er samen aan een oplossing gewerkt. Tevens wordt er een kant en klaar oplossing aangeboden om jezelf bekend te maken aan de consument, mogelijk jouw nieuwe patiënt of klant.

CV

Anton Hofstede, opgegroeid in een optiekfamilie en in 1997 afgestudeerd als optometrist. De afgelopen 20 jaar heeft hij verschillende functies, gerelateerd aan internet, gehad. Hij heeft als operationeel manager het vroegere MyLenses (tegenwoordig Lensway/Vision Direct) mede groot gemaakt, hij heeft aan de basis gestaan van een internetplatform voor zelfstandige opticiens en een logistieke afdeling opgezet voor een medische contactlenzenpraktijk. In zijn laatste functie bij een contactlensfabrikant heeft Anton veel contact gehad met zelfstandigen in de optiek en merkte met welke uitdagingen deze te maken heeft. Anton heeft zichzelf tot doel gesteld om de consument weer bij de oogzorgspecialist te krijgen.