Drs. C. Buis
Een professioneel en kwalitatief goed gesprek
Een tevreden patiënt; daar doe je het voor. Je wil professioneel zijn en kwaliteit bieden. Je relatie met je patiënt is gericht op adequate hulpverlening. Toch komt het wel eens voor dat dat extra aandacht vraagt en het niet als vanzelf gaat.
In deze workshop gaan we in op de verschillende niveaus van communicatie en besteden we aandacht aan de relationele kant. Wat kun je zelf doen om het gesprek te beïnvloeden en de regie te behouden zodat je én adequaat hulp kunt verlenen én de relatie met de patient goed houdt.
De workshop is praktisch en je oefent met je eigen vragen.
CV
Caroline Buis werkt ruim 20 jaar in de zorg op het gebied van communicatie, leren en ontwikkelen, persoonlijke effectiviteit en vitaliteit. Dit heeft zij ook een aantal jaar gedaan voor zichzelf en voor een commercieel bureau. Op dit moment geeft zij o.a. coaching aan arts-assistenten, leerling-verpleegkundigen en master-studenten geneeskunde en begeleidt ze arts-assistenten in de praktijk op het gebied van consultvoering.