Het doel van de workshop is om een beter beeld te krijgen van de visuele behoeften van de groep klanten met ‘experienced eyes’. Klanten met ‘experienced eyes’ zijn de generatie babyboomers die de komende jaren een groot percentage van uw klantenkring uit zullen gaan maken. Tijdens de workshop maakt u kennis met verschillende producten die specifiek voor deze doelgroep zijn ontwikkeld. U leert wat ‘experienced eyes’ zijn en waarom het interessant voor u is. En hoe u de producten op een eenvoudige manier aanmeet.
Tijdens de workshop kunt u de verschillende oplossingen uitproberen, leert u wat medische filters zijn en kunt u bijvoorbeeld persoonlijk ervaren wat verschillende kleurtemperaturen voor invloed hebben op uw kijkgedrag.
Na de workshop kunt u deze groeiende groep 70-plussers herkennen en direct helpen met speciale optische oplossingen.
BSc in Optometry
Martin Lingvall took his degree in optometry at Karolinska Institute graduating 2001. After a few years in private practice he joined Hoya Lens Sweden. The last years at Hoya he served as Nordic Product and Technical Support Manager. He was assigned as product trainer both internationally as well as within the Nordic region. Since 2011 he is employed by Multilens in Sweden as a Product Advisor and Educator. He is a frequently assigned speaker and lecturer at congresses and at the Universities in the Nordic region.